HİNDİSTAN BÜYÜKELÇİSİ: ERMENİSTAN-HİNDİSTAN İLİŞKİLERİ SON YILLARDA GÜÇLENDİ
Paylaş :
PDF İndir :

25.06.2026


ArmenPress (24 Haziran 2026)

 

Hindistan’ın Ermenistan Büyükelçisi Nilakshi Saha Sinha, Ermenistan ile Hindistan arasındaki ilişkilerin özellikle son yıllarda önemli ilerleme kaydettiğini ve iki ülke arasındaki iş birliğinin farklı alanlarda güçlenmeye devam ettiğini söyledi.

Büyükelçi, eğitim, kültür, sağlık, savunma, siyaset ve ekonomi dahil olmak üzere birçok alanda başarılı bir iş birliği yürütüldüğünü belirterek, “Son 4-5 yılda ilişkilerimiz daha da gelişti. Bu ortaklığın güçlenmeye devam etmesinden memnuniyet duyuyoruz” dedi.

Savunma alanındaki iş birliğine de değinen Sinha, iki ülkenin hem savunma sanayii hem de kapasite geliştirme konularında yakın çalıştığını ve bu alandaki iş birliğinin olumlu şekilde ilerlediğini ifade etti.

Devamı için tıklayınız.




Henüz Yorum Yapılmamış.